OTWARCIE CENTRUM MEDYCYNY ESTETYCZNEJ I LASEROTERAPII LA NIKA

29 maja w Gdańsku odbyło się przez wszystkich wyczekiwane otwarcie CentrumMedycyny Estetycznej i Laseroterapii La Nika. Choć wydarzenie było kameralne zostało zorganizowane na najwyższym poziomie przez agencje Vip Agency. Firma VICTORIA CYMES była jednym ze sponsorów otwarcia Centrum Medycyny Estetycznej La Nika .

Na otwarciu pojawiło się dużo znanych twarzy. Imprezę poprowadziła Dorota Gardias. Twarzą Kliniki została Barbara Kurdej-Szatan, ambasadorka natomiast Aleksandra Ciupa. Zdecydowanie jednak gwiazdą wieczoru była założycielka i pomysłodawczyni kliniki La Nika - Dr Magdalena Zakrzewska.

Na gali otwarcia pojawili sie miedzy innymi: Anna Wendzikowska z partnerem Patrykiem Ignaczakiem, Joanna Jablczyńska, Sonia Wesolowska, Alżbeta Lenska, Magdalena Margulewicz, Alex Caprice, Magdalena Soszyńska-Michno, Agata Nizińska, Dorota Gardias, Aleksandra Ciupa, Anna Kerth i Jarosław Milner.

ZŁOTA SIÓDEMKA ZDROWEJ ŻYWNOŚCI 2014

ZŁOTA SIÓDEMKA to prestiżowe wyróżnienie, które swą premierę miało w grudniu 2012 roku. Wyróżnienie jest przyznawane przez Portal TVExpo, we współpracy z ogólnopolskimi telewizjami informacyjnymi Polsat News, TVP Info oraz TVN BiŚ.

Redakcja TVEXPO tworząc programy telewizyjne takie jak; Panorama Branż, Zielona Polska, Polski Stół, Agropogoda poznała i nawiązała kontakty z tysiącami polskich firm. Tą drogą poznaliśmy innowacyjne rozwiązania, myśl technologiczną i starania polskich firm w dziedzinie konkurencyjności.
Nasza redakcja w oparciu o te bogate doświadczenia postanowiła stworzyć znak, który pozwoli wyróżnić firmy, potrafiące w niełatwej rzeczywistości gospodarczej kłaść największy nacisk na rozwój technologii, innowacyjność, a w konsekwencji najwyższą jakość swoich produktów. ZŁOTA SIÓDEMKA to rekomendacja praktyków dla firm za ich realne osiągnięcia!

ZŁOTA SIÓDEMKA ZDROWEJ ŻYWNOŚCI, w której wyróżniliśmy firmę VICTORIA CYMES w kategorii SOKI I NAPOJE jest drugą edycją tego wyróżnienia. Firma VICTORIA CYMES została wyróżniona za najwyższej jakości soki i napoje produkowane w oparciu o wyjątkową recepturę i znakomitą wodę a także za konsekwentny rozwój firmy i inwestycje w nowoczesne technologie.

Rocznie odbywa się około 17 edycji ZŁOTEJ SIÓDEMKI, obejmującej wszystkie branże gospodarcze. W każdej branży nagradzamy 7 wyróżniających się w tej dziedzinie firm. Bardzo ważnym elementem naszego wyróżnienia jest kampania telewizyjna, która towarzyszy nadaniu znaku. W ten sposób z otrzymanym wyróżnieniem mogą zapoznać się klienci i kontrahenci firmy.
Dorota Barełkowska wraz z zespołem TV Expo, Poznań, 27.05.2014


POZNALIŚMY LIDERÓW W KONKURSIE „PRZEBOJE FMCG 2014”

przebojowy-produkt-2014-ok

Kilkadziesiąt statuetek Przebojowych Produktów trafiło w miniony czwartek do zwycięzców tegorocznego konkursu Przeboje FMCG 2014 organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”.

W trakcie uroczystej gali wyróżniono również wybitnych przedstawicieli polskiego hurtu i detalu oraz rozdano różnego typu nagrody o wartości blisko 330 tys. złotych.

Tegoroczna gala Przeboje FMCG 2014 była wyjątkowa, ponieważ świętowaliśmy również dwudziestolecie istnienia na rynku naszej gazety. Z tej okazji redakcja Życia Handlowego postanowiła wręczyć specjalne wyróżnienia przedstawicielom polskiego handlu. Wśród wyróżnionych znaleźli się:

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał – w kategorii „Inwestycja 2013 roku”

Marek Theus, prezes Grupy MerCo – w kategorii „Regionalne Inicjatywy Detaliczne”

Roman Kozieł , prezes hurtowni Agra oraz Stowarzyszenia Handlowców Ziemi Opolskiej – w kategorii „Regionalne Inicjatywy Hurtowe”

Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten, w kategorii „Regionalne Inicjatywy Hurtowe”

Anna Bołacharewska, prezes MPT Tabo – w kategorii „Kobiety handlu”,

Leszek Bać, prezes GK Bać-Pol, Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł, Krzysztof Paczóski, prezes sieci Topaz – w kategorii „Wizjonerzy handlu”.

W części poświęconej Przebojowym Produktom, zwycięskie produkty podzielone zostały na trzy główne kategorie – produkty spożywcze, niespożywcze oraz kategorie specjalne. W sumie nagrodzono ponad 50 artykułów dostępnych w sklepach spożywczych w tym firmę VICTORIA CYMES za świeży sok z jabłek i świeży sok z marchwi.

Warto podkreślić, że na koniec tej części gali wydawnictwo Media Direct wraz ze sponsorami przyznało nagrody dla swych partnerów biznesowych o łącznej wartości sięgającej 330 tys. złotych.

Patronat nad tegoroczną galą objęła Polska Federacja Producentów Żywności, a poprowadził ją znany dziennikarz i prezenter Jarosław Kuźniar.

 

 

Zasady konkursu „Przeboje FMCG” zostały tak skonstruowane, aby o wyborze „Przebojowych Produktów” decydowali realni detaliści, którzy najlepiej przecież wiedzą, jakie artykuły rotują na półkach ich sklepów. W tym roku ankietę wśród nich przeprowadził renomowany instytut badawczy Millward Brown.

Jak co roku konkurs organizowany był w dwóch etapach. W pierwszym jury musiało dokonać wstępnej selekcji wśród zgłoszeń nadesłanych przez producentów i dystrybutorów. Podobnie jak w ubiegłym roku, ich liczba przekroczyła 450! W drugim etapie głos należał do detalistów, którzy typowali swoich faworytów spomiędzy produktów wskazanych przez jury.

I ETAP
Konkurs wystartował w lutym, gdy na naszych łamach ogłosiliśmy wstępną listę kategorii konkursowych, w ramach których producenci i dystrybutorzy mogli nadsyłać swoje zgłoszenia. W marcu upłynął termin nadsylania zgłoszeń. Wówczas ruszyła praca konkursowego jury. Pełny skład jury zaprezentowaliśmy w marcowym wydaniu ZH. Przypominamy je również teraz, gdyż jesteśmy dumni z faktu, iż jak co roku znaleźli się w nim uznani profesjonaliści branży – zarówno przedstawiciele hurtu, jak i detalu. W efekcie pracy jury powstała ostateczna lista kategorii konkursowych wraz z nominowanymi przez nich produktami, które trafiły do II etapu konkursu. 

II ETAP
W maju do gry wkroczył instytut Millward Brown oraz sami detaliści. W V/2014 numerze Życia Handlowego zamieściliśmy ostateczne zestawienie kategorii oraz artykułów kandydujące do tytułu „Przebojowego Produktu”. W odróżnieniu od lat poprzednich, zestawienie nie było kuponem konkursowym służącym do głosowania, a jedynie materiałem podsumowującym pracę jury w pierwszym etapie konkursu. Zestawienie trafiło również do instytutu Millward Brown, który na jego podstawie przeprowadził ankietę telefoniczną na reprezentatywnej grupie kilkuset detalistów. Wyniki tej ankiety były podstawą do wytypowania tegorocznych zwycięzców i przyznania im statuetek „Przebojowych Produktów”. Dodajmy, że w trakcie gali, zasady konkursowe zostały przedstawione zebranym przez członkinię jury, a zarazem research unit direktor w instytucie Millward Brown – panią dr Izabellę Anuszewską.
Dla porządku dodajmy tylko, że wymogiem instytutu było, żeby maksymalna liczba produktów przechodzących w danej kategorii do II etapu nie przekraczała 5 propozycji. I choć generalnie w większości kategorii do zwycięstwa aspirowały po trzy produkty (tak jak zwykle to miało miejsce), to kilku przypadkach lista kandydatów została rozszerzona do pięciu. Jednocześnie zwiększyliśmy wówczas liczbę przyznawanych statuetek. Miało to miejsce w kilku kategoriach, w których odnotowaliśmy szczególnie dużo zgłoszeń.

JoomShaper